Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Από την αρχή της θητείας του , ο Δήμαρχος Μαρωνείας-Σαπών κ. Απόστολος Ιωάννου, έδειξε να μην αντιλαμβάνεται κάποια επιμέρους ζητήματα που συνδέονται με την φιλοπροξενική στρατηγική σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης και κυρίως με τον ρόλο κάποιων εκ των συνεργατών του. Πιο συγκεκριμένα:
- 1. Προσπαθώντας, προφανώς, να εξισορροπήσει τις ενδοπαραταξιακές τάσεις στον συνδυασμό του, προώθησε σε θέσεις Αντιδημάρχων άτομα που συνδέονται με τον σκληρό πυρήνα του τουρκοπροξενικού συστήματος, χρίζοντας ως αντιδημάρχους ένα μέλος διοικητικού συμβουλίου παράνομης παρακρατικής δομής του Προξενείου (ΤΕΝΚ) , κι έναν φιλοπροξενικό δάσκαλο , διευθυντή ελληνικού σχολείου στον Μύστακα, που προωθεί τουρκοπροξενικές αντιλήψεις!.
- 2. Για πρώτη φορά Χριστιανός Δήμαρχος Ελληνικού Δήμου (και μάλιστα του ιστορικού δήμου Μαρωνείας-Σαπών) στο Ν. Ροδόπη συμμετείχε σε εκδήλωση της παρακρατικής δομής της ψευδομουφτείας (28/4/2024, Βάκος)΄που τελεί υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκικής Προεδρίας (DIYANET).
Ο Δημάρχος Μαρωνείας – Σαπών με την κίνηση αυτή που συνοδευόταν από ομιλία-χαιρετισμό-διανομή δώρων νομιμοποίησε de facto την δράση του τουρκικού παρακράτους σε ελληνικό δήμο αλλά και “υποστήριξε” και την ηγεσία του τουρκοδίαιτου ισλαμοφασιστικού κόμματος DEB-ΚΙΕΦ που ήταν παρούσα στην εκδήλωση και και μάλιστα παραμονές των Ευροεκλογών. - 3. Σήμερα, 1/3/2025 ο Δήμαρχος Μαρωνείας-Σαπών διατύπωσε με τουρκοισλαμι(στι)κής έμπνευσης εικονογράφημα τις ευχές του με αφορμή την έναρξη του Ιερού Μήνα των Μουσουλμάνων Συμπολιτών μας σημειώνοντας:
“Με την έναρξη του Ιερού Μήνα του Ραμαζανίου, θα ήθελα να απευθύνω τις θερμότερες ευχές μου προς όλους τους μουσουλμάνους συμπολίτες μας. Το Ραμαζάνι είναι μια περίοδος νηστείας, προσευχής και αλληλεγγύης, που υπενθυμίζει σε όλους μας τη σημασία της πίστης, της αυτοσυγκράτησης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.”
Το πρόβλημα,όμως, εντοπίζεται στην απεικόνιση του γραφήματος που παραπέμπει σε μία τουρκο-νεοισλαμιστική αισθητική η οποία δεν έχει σχέση με την αρχιτεκτονική και την αισθητική των μουσουλμανικών μνημείων στην ιστορία της Θράκης ενώ έχει προστεθεί και το δηλωτικό σήμα του Δήμου με το προσωπείο του Διονύσου, τον Σαπαίο τοξότη πολεμιστή και μέρος ζωγραφιστού κεραμικού πιάτου που βρέθηκε στην Μαρώνεια και είναι βυζαντικής περιόδου.
Η συγκεκριμένη ανάρτηση εκπέμπει λάθος μηνύματα για αυτόν ακριβώς τον λόγο!
Παρακολουθώντας τα μειονοτικά θέματα από το 1990, είναι η πρώτη φορά που συναντάμε κάτι ανάλογο στην σφαίρα της δημόσιας πολιτικής επικοινωνίας στην Θράκη από Δήμαρχο της περιοχής.
Περιμένοντας την απάντηση του Δημάρχου ή των υπευθύνων επικοινωνίας του Δήμου Μαρωνείας Σαπών